Monday 31 December 2012

Gott Nytt År!!! Próspero Año Nuevo!!!

Nyårslöften är inget jag brukar inleda åren med men inför 2013 gör jag det. Visste ni att det tar lite drygt 20 dagar att skapa en vana? Så jag tänker starta en ny bra vana varannan månad under 2013 och hoppas att det fastnar :) Jag tänker börja med Februari, Kärlekens månad. En bra månad att börja med för att visa min innerliga kärlek och tacksamhet till Kristus, med att gå minst 1 mässa varje vecka. Även om jag kan gå flera mässor under en vecka vill jag inte gå en vecka utan någon mässa alls. Undrar vad jag kommer på för nya vanor under dem andra månaderna. Va fri och följ med ni också att skapa nya bra vanor :) Gör små realistiska förändringar som du vet att du kan uppnå.
Nu har jag handlat det sista inför kvällen.

Önskar alla, speciellt ni som läser här, med innerlig kärlek och värme
Gott Nytt År 2013!!!