Saturday 14 April 2012

¡Hola a Todos! Me gusta el helado :)

Överlevt en natt som jag aldrig trodde skulle ta slut. En stor scen var uppriggad utanför med uppträdande och hög musik. Jag somnade väl av ren utmattning, för när jag vakna tidigt imorse, så kände jag mig helt utvilad och pigg.  Idag gick jag förbi en stor färgglad hall och utefter väggen sitter glassmaskiner i lång rad med olika smaker att välja på, man styr spakarna själv. Man väljer  klickar från alla maskiner eller bara plocka ut en eller två smaker från en maskin. Jag valde Banan och Choklad maskinen. Sen fanns en stor godisdisk med alla slags strössel och frukter som man kunde portionera själv vad man ville ha. Jag sken upp som ett litet barn när jag stod där inne. Det blir garanterat fler besök. Ska snart iväg och handla god mat inför stundande lördagskväll :)
  Ha en fin kväll, hasta luego